samedi 29 septembre 2012

Outfit of the day






Fall is already here, so let me give you some little tricks. As the weather is not cold yet, you still can wear a shirt or a blouse, pair it with a blazer or a cardigan so you can take it off when is gets hot. When you wear a big scarf or a shawl, prefer a hair updo. It avoids you to look like having a short neck and high shoulders. And don't forget to let it look messy, it gives you that cool look.



Shawl, shirt: Massimo Dutti
Blazer: Zara
Jeans: 7 for all mankind
Shoes: Geox

13 commentaires:

  1. tres jolie tenu coup de <3 POUR TON SCRAF BISOUS BISOUS ET MERCI POUR TON PASSAGE A CHAQUE FOIS MOUUUAAAAAAAAAKKK <3

    RépondreSupprimer
  2. You are such a HOT mama :))
    J'adore cet outfit, le shawl nottament :))

    Bisouuuuuuuuus xoxo

    RépondreSupprimer
  3. What a lovely scarf u have girl!

    I liked the look ;)

    Nora
    http://chicismicis.wordpress.com

    RépondreSupprimer
  4. I have just discovered your blog, elle est magnifique cette écharpe! bises

    boiteanana.bogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. Chic ma belle ! J'adore !! C'est toi qui m'a donné la passion Massimo Dutti, j'avoue !!
    Lamia, pleaaase comment mettre mes photos instagram sur le côté du blog ???

    Bisouuus
    www.safiaa.com

    RépondreSupprimer
  6. super bien pensé le melange du leopard avec du rouge

    RépondreSupprimer
  7. j'adooooooooooooooooooore ton echarpe un vrai coup de coeur trés beau outfit totally my style ;) keep it up
    http://we-keepitsecret.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Pour les personnes qui laissent des commentaires anonymes idiots: Économisez votre temps et votre énergie en créant votre propre blog, si bien sûre vous avez quelque chose à nous montrer. Sinon, contentez vous d'observer. Cheers !!!

Related Posts with Thumbnails