mercredi 5 février 2014

Floral is the Trend of Spring/Summer 2014







Floral is everywhere. Seems like all brands agreed to launch this trend. From a simple silk top or blouse to a fluide dress. Who says floral says green and earth shades.

The brand is summing up all the must-have by enlarging the range of shades by adding the baby blue and mandarin colors. Without forgetting the basics, like nude and white.

I had a real crush for the dress above, crossed fingers !!





5 commentaires:

  1. J'adore et j'adore x 1000 fois
    Ça c'est une bonne nouvelle car je suis une folle amoureuse du fleuris
    Merci bcp ma chère lamia bisou
    Lesjardinsdemode.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Thanks for this article, the looks are well chosen
    Bizouu

    http://soukiizinterests.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. Vivement qu'il fasse plus chaud pour porter du fleuri sinon je vais finir par déménager à Agadir! :'(
    Btw tu devras essayer une des BB cream de Missha elles sont vraiment bien.

    RépondreSupprimer
  4. I love this style !!!

    My blog is : leblogdesfansdelaphotographie.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. nice snense of style !

    www.ayoubmani.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Pour les personnes qui laissent des commentaires anonymes idiots: Économisez votre temps et votre énergie en créant votre propre blog, si bien sûre vous avez quelque chose à nous montrer. Sinon, contentez vous d'observer. Cheers !!!

Related Posts with Thumbnails